Hoe werkt het?

Aponexus telt 8 gemotiveerde vennoten en medewerkers! We bedanken al onze klanten voor het in ons gestelde vertrouwen en al onze vennoten voor hun inzet!

Wilt u beroep doen op een van onze geassocieerde zelfstandig apotheker-vervangers?

Vul dan snel ons registratieformulier in. Na registratie krijgt u een login en een paswoord toegezonden via email. Met deze gegevens kan u inloggen om onze beschikbare vennoten te raadplegen en een aanvraag tot vervanging in te dienen.

Richtlijnen voor het aanvragen van een vervanging:

  • Naast vervangingen ver in de toekomst zijn ook vervangingen op korte termijn mogelijk.
  • Voor vervangingen binnen een termijn van 7 dagen, vragen wij u om contact op te nemen met Aponexus CVBA via email.
  • Na het  vervolledigen van de aanvraagprocedure nemen wij contact met u op om verdere afspraken te maken.
  • Na afloop van de vervanging zal u gevraagd worden een korte evaluatie van onze diensten in te vullen op onze website. Op deze manier kan Aponexus zijn kwaliteit blijven verbeteren.
  • Kleurencodes in de kalender: Blauw : reeds ingevuld; Lichtblauw: optie genomen; Grijs: beschikbaar; Groen: uw keuze.
  • NIEUW: Na het boeken wordt er een elektronische offerte aangemaakt die u ook elektronisch kan goedkeuren. Na de vervanging wordt er een elektronische factuur gestuurd via e-mail. Op deze manier besparen we papier en tijd!

Meer informatie over Aponexus vindt u hier.